نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اختلال یادگیری خاص اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کیفیت رابطه والد-کودک در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص با اسپسیفایر ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 64-52]
  • اختلال ارتباط اجتماعی مقایسه ویژگی‌های صوتی و شخصیتی در نوجوانان مبتلا به اختلال‌های صوت گفتار و ارتباط عملی اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 62-49]
  • اختلال صوت گفتار مقایسه ویژگی‌های صوتی و شخصیتی در نوجوانان مبتلا به اختلال‌های صوت گفتار و ارتباط عملی اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 62-49]
  • اختلال طیف اتیسم اثربخشی بسته افزایش مهارت‌پیشان بر ارتقای‌سازگاری‌اجتماعی در کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 40-31]
  • اختلال لجبازی- نافرمانی مقابله‌ای مقایسه اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهن‌آگاهی با فرزندپروری مبتنی بر نظریه انتخاب پریشانی روان‌شناختی در مادران دارای کودک مبتلاء به اختلال لجبازی- نافرمانی مقابله‌ای [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 36-21]
  • اسپسیفایر ریاضی اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کیفیت رابطه والد-کودک در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص با اسپسیفایر ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 64-52]
  • اشتیاق به مدرسه پیش‌بینی خوش‌بینی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانش‌آموزان دختر بر اساس ابعاد برنامه درسی پنهان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 34-44]
  • اضطراب اجتماعی پیش‌بینی اضطراب‌اجتماعی براساس ترومای دوران‌کودکی بانقش میانجی ناگویی‌هیجان در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 51-41]
  • اضطراب کرونا نقش جو عاطفی خانواده و عدم تحمل بلاتکلیفی در پیش‌بینی اضطراب کرونا دانش آموزان پسر مقطع اول متوسطه [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 89-76]
  • اعتیاد به اینترنت رابطه سنخ‌های شبانه‌روزی، توانمندی خود و حس انسجام با اعتیاد به اینترنت در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-6]
  • افسردگی پیش‌بینی افسردگی بر اساس نشخوار فکری مشترک با نقش میانجی شایستگی هیجانی-اجتماعی در نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 75-63]

ب

  • برنامه درسی پنهان پیش‌بینی خوش‌بینی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانش‌آموزان دختر بر اساس ابعاد برنامه درسی پنهان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 34-44]
  • بسته افزایش مهارت پیشان اثربخشی بسته افزایش مهارت‌پیشان بر ارتقای‌سازگاری‌اجتماعی در کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 40-31]

پ

  • پریشانی روان‌شناختی مقایسه اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهن‌آگاهی با فرزندپروری مبتنی بر نظریه انتخاب پریشانی روان‌شناختی در مادران دارای کودک مبتلاء به اختلال لجبازی- نافرمانی مقابله‌ای [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 36-21]
  • پساکرونا همسنجی خودپنداره تحصیلی و هیجان تحصیلی دانش‌آموزان خانواده‌های طلاق و منسجم در دوره پساکرونا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-56]

ت

  • ترومای دوران کودکی پیش‌بینی اضطراب‌اجتماعی براساس ترومای دوران‌کودکی بانقش میانجی ناگویی‌هیجان در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 51-41]
  • تنظیم هیجانی بررسی نقش میانجی‌گری خودکارآمدی والدینی در رابطه بین تنظیم هیجانی و ناگویی هیجانی با ارتباط والد-کودک در مادران مجرد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 70-57]
  • توانمندی خود رابطه سنخ‌های شبانه‌روزی، توانمندی خود و حس انسجام با اعتیاد به اینترنت در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-6]

ج

  • جو عاطفی نقش جو عاطفی خانواده و عدم تحمل بلاتکلیفی در پیش‌بینی اضطراب کرونا دانش آموزان پسر مقطع اول متوسطه [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 89-76]

ح

  • حس انسجام رابطه سنخ‌های شبانه‌روزی، توانمندی خود و حس انسجام با اعتیاد به اینترنت در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-6]

خ

  • خانواده‌های طلاق همسنجی خودپنداره تحصیلی و هیجان تحصیلی دانش‌آموزان خانواده‌های طلاق و منسجم در دوره پساکرونا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-56]
  • خشم مادران اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر کاهش خشم مادران و مشکلات رفتاری کودکان آن‌ها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 6-20]
  • خودپنداره تحصیلی همسنجی خودپنداره تحصیلی و هیجان تحصیلی دانش‌آموزان خانواده‌های طلاق و منسجم در دوره پساکرونا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-56]
  • خودجرحی غیر خودکشی گرا بررسی رابطه عدم تحمل بلاتکلیفی با خودجرحی غیرخودکشی‌گرا در دختران نوجوان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 72-65]
  • خودکارآمدی والدین بررسی نقش میانجی‌گری خودکارآمدی والدینی در رابطه بین تنظیم هیجانی و ناگویی هیجانی با ارتباط والد-کودک در مادران مجرد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 70-57]
  • خودناتوان‌سازی تحصیلی مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی، درد ذهنی و دوجین کثیف در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-33]
  • خوش بینی تحصیلی پیش‌بینی خوش‌بینی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانش‌آموزان دختر بر اساس ابعاد برنامه درسی پنهان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 34-44]

د

  • دانش آموزان همسنجی خودپنداره تحصیلی و هیجان تحصیلی دانش‌آموزان خانواده‌های طلاق و منسجم در دوره پساکرونا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-56]
  • دانش‌آموزان اثر بخشی آموزش مهارت خود کنترلی مبتنی بر مدرسه بر افزایش مسئولیت پذیری و نشاط اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 48-37]
  • دانش‌آموزان تیزهوش مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی، درد ذهنی و دوجین کثیف در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-33]
  • دانش‌آموزان عادی مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی، درد ذهنی و دوجین کثیف در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-33]
  • درد ذهنی مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی، درد ذهنی و دوجین کثیف در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-33]
  • درمانگر طراحی مدل مفهومی برای تبیین روابط درمانی بین نوجوانان و درمانگران‌ ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 71-93]
  • درمان متمرکز بر شفقت اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر کاهش خشم مادران و مشکلات رفتاری کودکان آن‌ها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 6-20]
  • دوجین کثیف مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی، درد ذهنی و دوجین کثیف در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-33]

ر

  • راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بررسی نقش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با سرسختی روان‌شناختی و شاد زیستی در دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 30-18]
  • روابط درمانی طراحی مدل مفهومی برای تبیین روابط درمانی بین نوجوانان و درمانگران‌ ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 71-93]

س

  • سازگاری اجتماعی اثربخشی بسته افزایش مهارت‌پیشان بر ارتقای‌سازگاری‌اجتماعی در کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 40-31]
  • سرسختی روان‌شناختی بررسی نقش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با سرسختی روان‌شناختی و شاد زیستی در دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 30-18]
  • سنخ‌های شبانه‌روزی رابطه سنخ‌های شبانه‌روزی، توانمندی خود و حس انسجام با اعتیاد به اینترنت در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-6]

ش

  • شادکامی بررسی نقش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با سرسختی روان‌شناختی و شاد زیستی در دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 30-18]
  • شایستگی هیجانی-اجتماعی پیش‌بینی افسردگی بر اساس نشخوار فکری مشترک با نقش میانجی شایستگی هیجانی-اجتماعی در نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 75-63]

ع

  • عدم تحمل بلاتکلیفی نقش جو عاطفی خانواده و عدم تحمل بلاتکلیفی در پیش‌بینی اضطراب کرونا دانش آموزان پسر مقطع اول متوسطه [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 89-76]
  • عدم تحمل بلاتکلیفی بررسی رابطه عدم تحمل بلاتکلیفی با خودجرحی غیرخودکشی‌گرا در دختران نوجوان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 72-65]

ف

  • فرزندپروری مبتنی بر ذهن‌آگاهی مقایسه اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهن‌آگاهی با فرزندپروری مبتنی بر نظریه انتخاب پریشانی روان‌شناختی در مادران دارای کودک مبتلاء به اختلال لجبازی- نافرمانی مقابله‌ای [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 36-21]
  • فرزندپروری مبتنی بر ذهن‌آگاهی اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کیفیت رابطه والد-کودک در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص با اسپسیفایر ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 64-52]
  • فرزندپروری مبتنی بر نظریه انتخاب مقایسه اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهن‌آگاهی با فرزندپروری مبتنی بر نظریه انتخاب پریشانی روان‌شناختی در مادران دارای کودک مبتلاء به اختلال لجبازی- نافرمانی مقابله‌ای [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 36-21]

ک

  • کیفیت رابطه والد-فرزندی اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کیفیت رابطه والد-کودک در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص با اسپسیفایر ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 64-52]

م

  • مادران مجرد بررسی نقش میانجی‌گری خودکارآمدی والدینی در رابطه بین تنظیم هیجانی و ناگویی هیجانی با ارتباط والد-کودک در مادران مجرد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 70-57]
  • مسئولیت‌ پذیری اثر بخشی آموزش مهارت خود کنترلی مبتنی بر مدرسه بر افزایش مسئولیت پذیری و نشاط اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 48-37]
  • مشکلات رفتاری کودک اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر کاهش خشم مادران و مشکلات رفتاری کودکان آن‌ها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 6-20]
  • مهارت خود کنترلی اثر بخشی آموزش مهارت خود کنترلی مبتنی بر مدرسه بر افزایش مسئولیت پذیری و نشاط اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 48-37]

ن

  • ناگویی هیجان پیش‌بینی اضطراب‌اجتماعی براساس ترومای دوران‌کودکی بانقش میانجی ناگویی‌هیجان در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 51-41]
  • ناگویی هیجانی بررسی نقش میانجی‌گری خودکارآمدی والدینی در رابطه بین تنظیم هیجانی و ناگویی هیجانی با ارتباط والد-کودک در مادران مجرد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 70-57]
  • نشاط اجتماعی اثر بخشی آموزش مهارت خود کنترلی مبتنی بر مدرسه بر افزایش مسئولیت پذیری و نشاط اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 48-37]
  • نشخوار فکری مشترک پیش‌بینی افسردگی بر اساس نشخوار فکری مشترک با نقش میانجی شایستگی هیجانی-اجتماعی در نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 75-63]
  • نظریه داده بنیاد طراحی مدل مفهومی برای تبیین روابط درمانی بین نوجوانان و درمانگران‌ ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 71-93]
  • نوجوان پیش‌بینی اضطراب‌اجتماعی براساس ترومای دوران‌کودکی بانقش میانجی ناگویی‌هیجان در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 51-41]
  • نوجوانان طراحی مدل مفهومی برای تبیین روابط درمانی بین نوجوانان و درمانگران‌ ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 71-93]
  • نوجوانان مقایسه ویژگی‌های صوتی و شخصیتی در نوجوانان مبتلا به اختلال‌های صوت گفتار و ارتباط عملی اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 62-49]
  • نوجوانان رابطه سنخ‌های شبانه‌روزی، توانمندی خود و حس انسجام با اعتیاد به اینترنت در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-6]
  • نوجوانان بررسی رابطه عدم تحمل بلاتکلیفی با خودجرحی غیرخودکشی‌گرا در دختران نوجوان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 72-65]

و

  • ویژگی‌ شخصیتی مقایسه ویژگی‌های صوتی و شخصیتی در نوجوانان مبتلا به اختلال‌های صوت گفتار و ارتباط عملی اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 62-49]
  • ویژگی‌ صوتی مقایسه ویژگی‌های صوتی و شخصیتی در نوجوانان مبتلا به اختلال‌های صوت گفتار و ارتباط عملی اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 62-49]

ه

  • هیجان تحصیلی همسنجی خودپنداره تحصیلی و هیجان تحصیلی دانش‌آموزان خانواده‌های طلاق و منسجم در دوره پساکرونا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-56]